gamer

Peste 30 de companii se coalizează pentru combaterea comportamentului toxic în mediul online

30 de companii din domeniul jocurilor video s-au constituit într-o coaliție care are principalul obiectiv combaterea comportamentului toxic în online. Jocurile video online sunt un mediu propice pentru propagarea acestui tip de comportament, iar hărțuirea este o practică la ordinea zilei între cei care investesc multă pasiune și multe ore de joc în titluri ca League of Legends, Call of Duty, Overwarch, Dota și altele. „Fair Play Alliance” este acum organizația care reunește principalii actori din industrie pentru îndeplinirea unui obiectiv comun.

Printre companiile care fac parte din coaliție sunt nume grele ale industriei ca Riot, Blizzard, Epic, Twitch, Intel, Xbox sau Unity Technologies. Alianța reunește atât dezvoltatori de jocuri video, dezvoltatori de hardware pentru jocuri video sau platforme de streaming. Potrivit misiunii, organismul își propune să creeze și să asigure un mediu de discuții pentru industria jocurilor video, mediu în care actorii să colaboreze în cadrul unor cercetări prin care să dezvolte bune practici care încurajează fair play-ul și promovează creșterea unor comunități „sănătoase” în gamingul online.

„Fair Play Alliance” își propune să creeze un set consistent de standarde de comportament. În funcție de aceste standarde va identifica și va investiga comportamentele considerate toxice.

Prima acțiune a alianței a fost în cadrul Game Developpers Conference unde participanții au discutat despre experiențele și datele pe care au reușit să le adune în urma experienței pe care au avut-o de-a lungul timpului cu acest comportament toxic în mediul de gaming online.

Activitățile și acțiunile grupului sunt încă într-o fază incipientă. Acum energiile sunt concentrate pe centralizarea resurselor pe care fiecare companie le are astfel încât să poată fi obținută o definiție clară a comportamentelor toxice. Un astfel de comportament poate fi destul de greu de identificat deoarece se poate ascunde sub un limbaj licențios. De multe ori, linia dintre folosirea unui limbaj licențios și actul de hărțuire propriu-zisă este una destul de subțire.

Inițiative vine după ce companiile din industrie au observat că o serie de jucători încep să se retragă de pe platformele online tocmai datorită comportamentelor toxice care apar și devin dominante în comunitățile care se formează în jurul jocurilor video.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *